משוש תכשיטים – יהלומים ותכשיטי יוקרה
חנות בבני ברק למגזר החרדי.
תמונות לפני ואחרי הטמעת תהליך המיתוג בחנות – לחץ כאן!
%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%a9-%d7%aa%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%98%d7%99%d7%9d-1
חנות היא חלק מתהליך מיתוג – הכל מדבר באותה שפה.
לפני שאני מספרת על תהליך המיתוג של משוש – אני רוצה לספר על ההכרות שלי איתם.
אז ככה: הם התקשרו ואמרו שיש להם חנות לתכשיטים ויהלומים והם צרכים מודעה לעיתון. אמרתי או קיי – פגישה ראשונה אצלי במידה ונמשיך לעבוד יחד – אני מגיעה אליכם למחרת. (הרי בינינו אין דבר כזה מודעה לעיתון וקדימה אנשים רצים לקנות תכשיטים – בשביל להצליח לאורך זמן – צריך לבנות תדמית מקצועית ועקבית).
לקוח שלא התעסק בפרסום לא מבין כמה כח יש למיתוג. לכן הזמנתי אותם אלי לפגישה להסביר להם למה אני לא מעצבת מודעת פרסום בלבד. הם הסכימו להגיע ואני אמרתי – איזה כייף תכשיטים. כשהם הגיעו למשרד שלי – לא האמנתי – ראיתי נשים חרדיות עם פאות מכוסות בבגדים. כמה דקות הייתי המומה זאת הייתה הפתעה בשבילי. פעם ראשונה שנפגשתי עם המגזר החרדי חרדי – הבנתי שכבר אישה בקמפיין הפרסומי לא תהייה ושאלתי – יד, אצבע – מותר? אמרו לי גם לא. ובסוף יצא קונספט מדהים ויוקרתי והכרות אל עולם שלם של הדר וכבוד עולם גדוש ביופי והוד, עולם צבעוני מרגש ומפתיע ואנשים מדהימים.
במסגרת תהליך המיתוג – הצוות שלי ואני לא פיספסנו כלום ולא עצרנו לרגע – הסברנו ליווינו התרגשנו והיינו שם תמיד. אבל תמיד. (וגם קיבלנו מכתב תודה מקסים – ששווה כל רגע)
עיצוב לוגו, מארזים לתכשיטים בכל הסוגים והגדלים, אתר אינטרנט, קופירייטינג מדהים (פרופיל חברה, סלוגן, טקסט למודעות) מילים שכתובות מהלב, עיצוב החנות מחדש – שברנו הרסנו ובנינו. והכי חשוב שהכול מדבר באותה שפה. www.massos.co.il

%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%a9-%d7%aa%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%98%d7%99%d7%9d-2