עיצוב תערוכות, חנויות ומשרדים כחלק בלתי נפרד ממיתוג העסק שלך.  

טרם התצוגה בתערוכה יש להתייחס לערך המותגי והתפיסה של המוצר בעניי הלקוח כפי שתשתקף בתערוכה הצלחה של מוצר ושיווקו בד"כ לארצות יעד בחו"ל חשוב שתעשה בהקפדה רבה ובהתייחסות לכמה פרמטרים מרכזיים.
התערוכות הן דרך מעולה לחשוף את העסק שלך ולהעביר מסרים לקהל היעד באופן ממוקד.  עיצוב ומיתוג ביתן בתערוכה עיצוב הביתן בתערוכה הוא כלי מרכזי לחשיפת מוצר או מותג לשוק בין אם שוק ישראלי או למדינות להן רוצים לחשוף את המוצר או לחזק אותו בשווקים קיימים.
כשמעצבים את הביתן יש חשיבות גדולה ל- מיקום הביתן, גודל, תאורה, מעברים, צבעים – יש לחשוב בצורה שיווקית ונכונה כשמחליטים לחשוף את העסק/מותג. מאוד חשוב להחליט מהי התדמית שאנו מעוניינים להעביר ללקוח. יש להתייחס גם למגבלות של גודל הביתן ועשה ועל תעשה במדינות השונות.
גם בתערוכה יש לגעת בפרמטרים שונים מורכבים ו/או בסיסיים, מהו חזון המוצר כפי שאתה מעוניין להעביר ללקוח? האם המותג שלך משדר יוקרה, איכות, שפע, דרך חיים וכדומה. האם המותג שלך תומך בסביבה ירוקה, מאילו חומרים יעוצב הביתן, כיצד הוא יראה, מהו חזון המוצר כפי שאתה מעוניין להעביר ללקוח?
חשוב לציין שעיצוב הביתן ישמור על קונספט אחיד של עיצוב החומר הפרסומי (קטלוג, ניירת, שקית, שילוט), חנויות ונקודות מכירה.
הפרמטר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון שזמן ההתעניינות של המבקר או איש הרכש בתערוכה הוא מוגבל ולפניו עוד מוצרים וביתנים נוספים לעבור על שטח וזמן נתון, דבר שמצריך ענייניות ומהלך חשיפה מהיר אך מספיק חזק כדי לגרום ללקוח העיסקי / הפרטי הפוטנציאלי להשתהות בביתן שלך בדרך לסגירה או הטמעת המותג והמוצרים בצורה האופטימלית ביותר האפשרית.